Image Alt
  /  Sporazum o nivou usluge – SLA
Usluge održavanja i administriranja IT infrastrukture

Sporazum o nivou usluge - SLA

Usluge održavanja i administriranja IT infrastrukture pružamo pod sljedećim uslovima:

  • U skladu sa zahtjevima klijenata nudimo različite nivoe dostupnosti usluge, od onih periodičnih na godišnjem nivou pa sve do konstantnih, to jeste 24/7/365
  • Upravljanje procesom rješavanja problema i otklanjanje prijavljenog problema vrši se unutar definisanog vremena za definisani nivo smetnje u skladu sa Sporazumom o nivou usluge (SLA).

Usluge održavanja i administriranja IT infrastrukture pružamo u skladu sa unaprijed definisanim procesom upravljanja problemima koji precizira način prepoznavanja, procjenu uticaja, dokumentovanja i način otklanjanja problema. Upotrebom različitih alata za upravljanje problemima obezbjeđujemo visoku dostupnost IT infrastrukture i brže rješavanje problema našim klijentima. Incidenti se evidentiraju u sistem za upravljanje događajima sa kojeg se mogu definisati izvještaji na dnevnoj, sedmičnoj ili mjesečnoj osnovi.

Prilikom ugovaranja pružanja usluge održavanja i administriranja IT infrastrukture dogovaraju se i specifični uslovi kao što su:

  • Dostupnost / raspoloživost usluga
  • Mjesto isporuke / pružanja usluga
  • Obavljanje prijemnih testova za izvršene usluge
  • Operativni prijem dijela ili cijelog sistema
  • Način eskalacije problema
  • Sigurnosne mjere za zaštitu od neovlaštenog pristupa informacijama
  • Poštivanje Zakona o zaštiti ličnih podataka i Opće uredbe o zaštiti podataka GDPR
  • Usklađenost sa sigurnosnom politikom klijenata
  • Upravljanje promjenama
  • Nivoi izvještavanja.

Zašto izabrati nas?

1
2
3

Zadovoljstvo klijenata je naše zadovoljstvo

Raspolažemo stručnim osobljem

Certificirani smo po ISO 9001:2015, BAS EN ISO/IEC 17020

Zašto izabrati nas?