Usluge održavanja i administriranja IT infrastrukture
Sporazum o nivou usluge - SLA
Usluge održavanja i administriranja IT infrastrukture pružamo pod sljedećim uslovima:
- U skladu sa zahtjevima klijenata nudimo različite nivoe dostupnosti usluge, od onih periodičnih na godišnjem nivou pa sve do konstantnih, to jeste 24/7/365
- Upravljanje procesom rješavanja problema i otklanjanje prijavljenog problema vrši se unutar definisanog vremena za definisani nivo smetnje u skladu sa Sporazumom o nivou usluge (SLA).
Usluge održavanja i administriranja IT infrastrukture pružamo u skladu sa unaprijed definisanim procesom upravljanja problemima koji precizira način prepoznavanja, procjenu uticaja, dokumentovanja i način otklanjanja problema. Upotrebom različitih alata za upravljanje problemima obezbjeđujemo visoku dostupnost IT infrastrukture i brže rješavanje problema našim klijentima. Incidenti se evidentiraju u sistem za upravljanje događajima sa kojeg se mogu definisati izvještaji na dnevnoj, sedmičnoj ili mjesečnoj osnovi.
Prilikom ugovaranja pružanja usluge održavanja i administriranja IT infrastrukture dogovaraju se i specifični uslovi kao što su:
- Dostupnost / raspoloživost usluga
- Mjesto isporuke / pružanja usluga
- Obavljanje prijemnih testova za izvršene usluge
- Operativni prijem dijela ili cijelog sistema
- Način eskalacije problema
- Sigurnosne mjere za zaštitu od neovlaštenog pristupa informacijama
- Poštivanje Zakona o zaštiti ličnih podataka i Opće uredbe o zaštiti podataka GDPR
- Usklađenost sa sigurnosnom politikom klijenata
- Upravljanje promjenama
- Nivoi izvještavanja.
Zašto izabrati nas?
1
2
3
Zadovoljstvo klijenata je naše zadovoljstvo
Raspolažemo stručnim osobljem
Certificirani smo po ISO 9001:2015, BAS EN ISO/IEC 17020
Zašto izabrati nas?