Image Alt
  /    /  Cloud rješenja

Cloud rješenja

Business Insight

Ključni preduvjet za održivo poslovanje organizacija u nestabilnom makroekonomskom okruženju je povećanje otpornosti na negativne utjecaje kroz povećanje predviđanja i spremnost odgovora na smetnje i krize. Kako bi razvile sposobnosti predviđanja, organizacije prikupljaju i proučavaju relevantne podatke, razvijaju relevantne scenarije za otkrivanje nedostataka u otpornosti i koriste ovu metodu za predviđanje i pripremu za buduće krize. Upotrebom analitičkih metoda iskorištavaju podatke pri čemu mogu razviti nove proizvode, usluge, pa čak i cjelokupno poslovanje sa bržim ciklusima nadogradnje.

Pristup informacijama u realnom vremenu pomaže u dobivanju trenutnog uvida u poslovne rezultate. Maksimiziranje poslovnih rezultata se najbolje postiže kada donosite važne poslovne odluke na osnovu pravovremenih, tačnih, pouzdanih i nepristrasnih informacija koje držite u svojim rukama.

Uspostavljanje sistema fokusiranog na pojednostavljenje i automatizaciju procesa kojima se neobrađeni podaci pretvaraju u pouzdane smislene i korisne numeričke i vizuelne informacije na osnovu kojih se donose odluke važne za ostvarenje boljih poslovnih rezultata predstavlja konkurentsku prednost u vremenima poremećaja.

Kako bi maksimalno iskoristile podatke, organizacije se moraju uhvatiti u koštac sa složenim skupom zadataka. Moraju stvoriti pouzdan sistem upravljanja podacima, redizajnirati procese, iskoristiti prednosti novih tehnologija (baziranih na cloud-u).

Naša rješenja vam omogućavaju donošenje važnih poslovnih odluka na temelju pouzdanih i konsolidiranih podataka, omogućujući vam smanjenje operativnih troškova. Obezbjeđujemo ROI unutar 5 mjeseci i TCO uštedu od preko 400% u 5. godini. Ova rješenja su prilagođena organizacijama koje obrađuju velike količine podataka, uključujući i javni sektor. Možete dobiti pristup podacima značajnim za poslovanje 2 puta brže od bilo kojeg drugog CSP pružatelja usluga.

Rješenja: Oracle Analytics Cloud,  Oracle Autonomous Database, Oracle Cloud Infrastructure

Business Resilience

Business resilience obuhvata upravljanje krizama i kontinuitet poslovanja i reaguje na sve vrste rizika sa kojima se organizacija može suočiti, od sajber prijetnje do prirodnih katastrofa. Pored rješavanja posljedica velikog incidenta, otpornost poslovanja odnosi se na sposobnost organizacije da se prilagodi novom okruženju i okolnostima nakon tog incidenta.

Tri rizika koja najviše utiču na otpornost poslovanja su direktan negativni financijski učinak, šteta za klijente i šteta za ugled. Osnova negativnog uticaja na poslovanje su kibernetički, podatkovni i tehnološki rizici uključujući povezane IT rizike i rizike trećih strana, te klimatski rizik.

Organizacije koje povećavaju tehnološku otpornost ulažu u jaku, sigurnu i fleksibilnu infrastrukturu za upravljanje kibernetičkim prijetnjama i izbjegavanje zastoja IT infrastrukture. Organizacije grade i unapređuju sistem za očuvanje kontinuiteta poslovanja i sposobnost oporavka od katastrofe, izbjegavajući prekide u pružanju usluga za klijente i odvijanju internih operacija. Robusni plan kontinuiteta poslovanja i oporavka od katastrofe (BCDR) ključ je za očuvanje povjerenja u vašu sposobnost brzog oporavka uz minimalne poremećaje u poslovanju.

Naša rješenja smanjuju tehnološke rizike kroz poboljšani integritet platforme putem automatiziranih, ugrađenih sigurnosnih procesa i kontrola čime se smanjuju operativni troškovi, troškovi zaštite od nedozvoljenog pristupa za preko 25% i vrijeme zastoja za preko 50%.

Rješenja: Disaster recovery, Backup

Business Automation

U današnjem vremenu ubrzane digitalne transformacije, velikih promjena i neizvjesnosti poslovanja,  automatizacija donošenja odluka više nije luksuz, već je postala prijeka potreba.

Organizacije trebaju kontinuirano da se usklađuju sa novim uslovima rada pogotovo ako se usluge pružaju prema velikom broju korisnika, gdje su personalizacija, brzina, tačnost i dosljednost korisničkog iskustva bitna diferencijacija u odnosu na konkurente. Automatizacijom procesa u organizacijama se može poboljšati korisničko iskustvo, operativna učinkovitost, te organizacije postaju agilnije prema zahtjevima tržišta i kupaca i imaju učinkovitiji sistem za praćenje poslovanja i izvještavanje.

Dva glavna motivatora za automatizaciju poslovnih procesa su povećanje efikasnosti poslovnih procesa organizacije i poboljšanje iskustva kako za korisnike tako i za uposlene.

Dobri kandidati za automatizaciju su procesi koji su: jednostavni i ponavljaju se, imaju dosta dokumentacije, temelje se na istraživanju, uključuju više ljudi, izvodi se često i imaju rokove, skloni su greškama, zahtijevaju reviziju, imaju veliki uticaj i donose veliku vrijednost poslovanju.

Naše rješenje vam omogućava automatizaciju postupka donošenja odluka i transparentno pružanje savjeta.  Ovo rješenje je najviše prilagođeno za organizacije koje pružaju uslugu velikom broju korisnika kao što su Javni sektor, finansijske usluge, obrazovanje, zdravstvo…

Bitno je da odlučite koji proces treba prvo automatizirati, gdje ćete ostvariti najbolje efekte i gdje ćete najviše poboljšati korisničko iskustvo.

Rješenja: Oracle Intelligent Advisor

Rješenja za automatizaciju usluga

Dugogodišnjim iskustvom u pružanju usluga i direktnom saradnjom sa organizacijama, kao i na osnovu ličnih iskustava prepoznali smo potrebu za automatizaciju i digitalizaciju procesa koji su u svakodnevnoj upotrebi. Kako bi napravili dodatnu vrijednost za naše klijente i partnere započeli smo razradu rješenja koje bi bilo dovoljno fleksibilno i proširivo, te koje je moguće implementirati u fazama i naknadno prilagođavati izmjenama u procesima organizacije. Također, rješenje umanjuje angažman IT osoblja organizacije, te ne ovisi o specijalizovanim vještinama za održavanje, doradu i proširenje funkcionalnosti.

Rješenje koje zadovoljava sve gore navedene uslove smo prepoznali u cloud platformi našeg dugogodišnjeg partnera Oracle. Platforma je fleksibilna i prilagodiva i sadrži sve neophodne servise i komponente na jednom mjestu za izradu kvalitetnih korisničko orijentisanih rješenja tj. rješenja za unaprjeđenje korisničkog iskustva. Pored mnoštva servisa uključuje i sve neophodne alate za integraciju, razmjenu podataka, uvoz podataka, upravljanje, nadzor, sigurnost i razvoj rješenja. Razvojni alati platforme su orijentisani ka vlasnicima procesa i bazirani su na low-code i procesno baziranim vizualnim alatima za razvoj i upravljanje informacijama.

Rješenja su namijenjena za uvezivanje pozadinskih izvora podataka, aplikativnih rješenja i procesa u jedinstveno krovno rješenje za praćenje stanja svakog pojedinačnog predmeta tokom njegovog životnog ciklusa. Rješenje omogućava obogaćivanje i provjeru podataka u pozadinskim sistemima, sistemima drugih organizacija i registrima koristeći integracijske servise. Dodatno rješenje podržava obavještavanje, eskalaciju u svakoj fazi životnog ciklusa predmeta u obradi.

Rješenja: Oracle Apex, Oracle Digital Assitant, Oracle Intelligent Advisor, Oracle Content management

 Za više informacija o Cloud rješenjima, možete nas kontaktirati na e-mail: prodaja@mibo.ba

Zašto izabrati nas?

1
2
3

Raspolažemo stručnim osobljem

Svojim naprednim rješenjima idemo u korak s vremenom, osluškujemo potrebe klijenata

Specijalizovani smo za najsloženija rješenja iz IT oblasti

Zašto izabrati nas?